Dla właścicieli myjni samochodowych

Dla właściciela myjni zdecydowanie się na system Optipay oznacza przede wszystkim dotarcie do nowych klientów. Co więcej, oprócz klienta indywidualnego jest nim klient flotowy, co w praktyce oznacza dziesiątki samochodów regularnie korzystających z myjni.
Mocną stroną Optipay są pakiety lojalnościowe, dzięki którym każda ze stron zyskuje. Skutecznie wiąże to ze sobą właściciela myjni z właścicielami flot oraz klientem indywidualnym.

Kropki Co leży po stronie właściciela myjni?

W pierwszej kolejności będziemy potrzebować zgody na zainstalowanie systemu Optipay w postaci niewielkiego urządzenia. Daje ono możliwość płatności bezgotówkowych oraz monitorowania i analizy obrotów na myjni.
Mając wgląd do statystyk obciążalności właściciel może definiować własny program – akcje promocyjne czy programy lojalnościowe dla swoich klientów.

Oprócz tego potrzebujemy:

Zależy nam na dużym zaangażowaniu, gdyż pragniemy, aby stworzona przez Optipay sieć cechowała się wysoką jakością oferowanych usług.

Kropki Co zyskujesz?

Miesięczna opłata abonamentowa jest negocjowana i ustalana indywidualnie z naszym przedstawicielem handlowym.

Poznajmy się.

Dla właścicieli firm regularnie korzystających z myjni włączonych w sieć Optipay przewidujemy specjalne, preferencyjne warunki. Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.

Prośba o kontakt została wysłana
Wystąpił błąd.
Download Android App
Download iOS App
OptiPay 2018@ Wszystkie prawa zastrzeżone.
LASHOP - sklep internetowyBezdotykowa.pl - części do myjni bezdotykowych